24 Şubat 2012 Cuma

SEPET SÜSLEME

 Öncelikle sade olarak alınan hasır sepeti beyaz renge boyayıp, üstüne peçete transferi yaptım  ki bu iş benim için çok eğlenceli:)
Daha sonra beyaz sabunların  üstlerindeki yazıları güzelce kazıyıp düz bir zemin hazırladım,özenle kesilen peçeteler sabuna güzelce transfer oldular,hızını alamayıp ben deniz evimde bulunan mumada transfer yaptım.Sepetin içine gümüş rengi kumaş kesip silikon tabancası yardımı ile sepetin iç kenar kısmına yapıştırdım,kumaşın alt kısmına dolgun durması için elyafla doldurdum.Daha sonra mumu ve  sabunları tüllerle süsleyip sepetin içine güzelce yerleştirdim.Kırmızı tül yardımı ile paketleyip doğruca sahibine yola koyuldum ve sabun sepetleri banyodaki yerine ulaşmış oldu:):)

Sabunların yapımını ve sepet süslemeyi basit bir şeklide anlattım sizlerde birilerine hediye götürmek isterseniz el emeği göznuru bu sepetten yapabilirsiniz gelen tepkiler çok hoşuma gitti:)
(tabi en son halini çekmeyi unuttuğum için posta koyamadım)



Yakın zaman içinde benimde blog arkadaşları bir süprizim olacak...
sevgiyle kalın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder