2 Şubat 2012 Perşembe

YENİLENEN SOFRA TAKIMIM

 İkea dan alınan siyah peçetelerimin son halleri:)

 Kurdale ile yaptığım peçete halkaları,yapımı son derece basit ve zevkli,halka olarak rulo peçetenin kartonunu kullandım,Kenarlarına siyah kurdale geçirip silikon tabancası ile yapıştırdım,üzerine siyah ve gümüş rengi pul boncuk yapıştırdım(silikon tabancası ile)Son olarak tül kurdaleyi ortasından dikerek büzdürdüm çiçek şeklini aldı ortasına inci diktim ve şık bir peçete halkası oldu:)


  İkeadan aldığım peçetelerin üzerine taş boncukla oğlumun baş harfini ütü ile transfer ettim(çok acele yaptığım için birkaç tane taş düştü)

Dertsiz masa örtümün son hali:)Köşe ölçüleri alınarak ortasına ve kenarlarına pul kumaş(tam adı bu mu bilmiyorum) diktirdim ve  az maliyetle çok emekle şık bir sofra takımım oldu,Ve sizinle paylaşmak için acele acele fotoğrafladım en yakın zamanda da masaya serilmiş 6 kişilik takımla en son halini paylaşacağım,
               Sevgiyle kalın...

2 yorum:

  1. merhabalar:)
    ne cici bir sayfa bu böyle.
    bayıldım paylaşımlarınıza,içtenliğinize..
    takipçinizim..
    bende sizi bekliyorum sayfama,arzu ederseniz tabiiki..
    muhabetle..
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili birtutamkekik beğenileriniz için teşekkür ederim,şimdi sizin sayfanızı ziyaret edeceğim...

      Sil